လောကမှာ ကတ်သီးကတ်သပ် ဖြစ်နေတာတွေ အများကြီးပါ။ တကယ်တမ်း ကျွန်တော်က ကပ်တာ မဟုတ်ပါဘူး။ စဉ်းစားကြည့်လေ၊ ပီကေက သူ့ဖာသာ မကပ်ပါဘူး။ သူ့ကို တစ်ခုခုက လာကပ်လို့ နေမှာပေါ့။

ဂ်စ္ ဂ်စ္ ဘူ

20 November 2007

လမင္းေလးက မသာတသာနဲ႔ ဆိုေတာ့ ညအေမွာင္က သိပ္မပီျပင္ဘူး ျဖစ္ေနတယ္ေလ။ ခပ္မႈန္မႈန္ေလးမွာ အလင္းေလး ဖ်ဖ်နဲ႔ လမ္းေလွ်ာက္ရတာ အေတာ္ေကာင္းပဲ။ ဒီအခ်ိန္မွာပဲ ရြာက ကာလသားေတြ လူပ်ိဳလွည့္ၾကတယ္ေလ။ ေခတ္အေခၚ ေစာ္ထြက္ ၀ုိက္တယ္ေပါ႔ဗ်ာ။ ဒီလို ညမ်ိဳးေလးက်ေတာ့ သိပ္ကို Romantic ဆန္တယ္ေလ။ ဒါေၾကာင့္ လူပ်ိဳေတြက ဒီလို အခ်ိန္မ်ိဳး ေရြးၿပီး ရြာထဲက ကြမ္းေတာင္ကိုင္ မေခ်ာေတြဆီ အလည္သြားၿပီ ပလီပလာ သြားလုပ္ၾကတာေပါ႔။ ေခတ္အေခၚ အီတယ္ေပါ႔ဗ်ာ။ က်ေနာ္တို႔ ရြာက လူပ်ိဳႀကီး ထြန္းေဇာ္က ရြာထိပ္က ကြမ္းေတာင္ကိုင္ အုန္းၿမိဳင္ဆီကို သြားဖို႔ ျပင္ဆင္ေနေလရဲ႕။ ထြန္းေဇာ္က ရြာမွာ ရွက္တတ္တဲ့ ေနရာမွာ ႏွစ္ေယာက္ မရွိဘူးေလ။ အုန္းၿမိဳင္ဆီကိုေတာင္ ငယ္သူငယ္ခ်င္းေတြမို႔ သြားရဲတာ။ ဟိုတစ္ေယာက္ကလည္း ငယ္သူငယ္ခ်င္းေတြလို လက္ခံ စကားေျပာေပးတယ္ ဆိုေတာ့ အရွက္ကြဲၿပီး ျပန္လာစရာ အေၾကာင္း မရွိဘူးေလ။ ဒါေပမယ့္ အလုိက္ကန္းဆိုး မသိတာ အေတာ္ ခက္တယ္ဗ်။ သူက Shadow နဲ႔ Base ကို နားမလည္းဘူးေလ။ အရိပ္အေျခ ကိုေျပာတာ။
လူပ်ိဳသိုးႀကီး ဆိုေတာ့ ေၾကာက္ကလည္းေၾကာက္၊ ရွက္ကလည္းရွက္၊ အေရးထဲ ေျပာမယ့္စာေတြကလည္း အလြတ္က်က္ရေသးတယ္ ဆိုေတာ့ လုပ္သမွ် အခၽြတ္အေခ်ာ္ေတြ ခ်ည္းပဲေလ။


အုန္းၿမိဳင္ဆီ ေရာက္ေတာ့ ဟိုက ရြာဓေလ့ အၾကမ္းအုိးေလးခ်၊ ထန္းလ်က္နဲ႔ ပဲႀကီးေလွာ္နဲ႔ ဧည့္ခံတယ္ေလ။ ထြန္းေဇာ္ကေတာ့ ပဲႀကီးေလွာ္ေလး၀ါး၊ အာလူးဖုတ္ေပါ႔။ အုန္းၿမိဳင္က ဆီးမီးေလးနဲ႔ ဗိုင္းငင္ရင္း အင္းအဲ လုိက္လုပ္ေပးေနရတာေပါ႔။ ဟိုေကာင္ကလည္း က်က္လာတဲ့ စာေလး မေမ့ခင္ တရစပ္ မနားတမ္း ေျပာေနေတာ့တာ။ ဒါနဲ႔ အခ်ိန္ကေလး လင့္လာေတာ့ ျပန္ေစခ်င္ၿပီေလ။ အေတာ္လည္း ေမွာင္ေနၿပီေလ။ ဟုိေကာင္ကလဲ အလုိက္ကန္းဆိုး မသိဘူး။ ျပန္ဖို႔ စကားေက်ာင္းလည္း သူေျပာခ်င္ရာပဲ ဆက္ေျပာေနေတာ့တယ္။ ျပန္ေတာ့လို႔ ေျပာရမွာလည္း အားနာေတာ့ မေျပာခ်င္ဘူး။ အဲဒီလို ေျပာေနရင္းနဲ႔ပဲ ႏွစ္ျခံေက်ာ္က ၾကက္ဖက ထတြန္ပါေလေရာ။ ဒါနဲ႔ အုန္းၿမိဳင္လည္း စကားဖ်က္ၿပီး ေမးလိုက္တယ္။ ၾကက္ဖေတာင္ တြန္ၿပီ၊ ျပန္ေတာ့ေပါ႔။ ဒီလုိ နားလည္ေစခ်င္တာေလ။ ဟုိက ဘာျပန္ေျဖလဲ ဆိုေတာ့ ....
ဟဲ့ ... ထြန္းေဇာ္၊ အဲဒါ ဘာအသံလဲ။
ေအာ္ ... ၾကက္ဖတြန္တာေလ။
အယ္ ... ဘာၾကက္လဲ ေမးေနတာ။
ဒါလား။ စစ္တေကာင္းၾကက္ေလ။
အခ်ိန္ကို ေမးေနတာ ဟဲ့။ အခ်ိန္ကို။
အုန္းၿမိဳင္ရယ္ တစ္ပိႆာခြဲေလာက္ေတာ့ ရွိမွာေပါ႔။ ဒါနဲ႔ ... @#!%&^#*@!$ ...
ဆိုၿပီး သူေျပာခ်င္တာ ဆက္ေျပာေနေတာ့တာ။
ဒါနဲ႔ အုန္းၿမိဳင္လည္း ႏွင္ထုတ္ရခက္ ျဖစ္ေနတယ္ေလ။ အဲဒီအခ်ိန္မွာ ထြန္းေဇာ္တစ္ေယာက္ ပဲႀကီးေလွာ္ေတြ အစားေကာင္းေတာ့ ဗိုက္ထဲမွာ တစ္ဂြီဂြီနဲ႔ အစြမ္း စျပၿပီေလ။ ေလလည္ခ်င္ေနၿပီ။ ရွင္းရွင္းေျပာရရင္ ခ်ီးေပါက္ခ်င္တယ္ ေပါ႔ဗ်ာ။ ဒါေပမယ့္ ကိုယ္ႀကိဳက္တဲ့ လူအနားမွာ ဘယ္လို မ်က္ႏွာနဲ႔ ထုတ္မလဲေနာ္။ ဒါနဲ႔ အၾကံထုတ္ရေတာ့တယ္။ ထြက္ေတာ့မယ္ေလ။ ထြန္းေဇာ္မ်က္ႏွာက အဲဒီအခ်ိန္မွာ ခ်ီးမွန္တဲ့ မ်က္ႏွာ မဟုတ္ဘူး။ ခ်ီးတစ္တဲ့ မ်က္ႏွာ ျဖစ္ေနၿပီ။ သူ အၾကံရလိုက္တာက ေလလည္တဲ့ အသံကို မၾကားရေအာင္ ေႏွာက္ယွက္မယ္ေပါ႔။ ဒါနဲ႔ သူက အေၾကာင္းမဲ့ ေလသံကို နည္းနည္း ျမွင့္လိုက္တယ္။ ေနာက္ၿပီး အိမ္ၾကမ္းျပင္ႀကီးကို လက္သည္းနဲ႔ ဂ်စ္ဂ်စ္ ဆိုၿပီး ျခစ္ေနေလရဲ႕။ ဟုိက မစပ္စုကလည္း ထူးျခားေနေတာ့ မသိမသာေလး အကဲခတ္ေနတာေပါ႔။ ဘာလို႔ပါလိမ့္လို႔ေလ။ ထြန္းေဇာ္တစ္ေယာက္ သူရဲ႕ ေလကုိ ထိန္းထိန္းသိမ္းသိမ္းေလး လႊတ္ရေတာ့တာေပါ႔။ တဂ်စ္ဂ်စ္နဲ႔၊ တစ္ဖက္က တ႐ွဴးရွဴးနဲ႔ေပါ႔။ ဒါေပမယ့္ တစ္ခ်က္မွာေတာ့ သတိလက္လႊတ္နဲ႔ ပစ္ထည့္လိုက္တာ။ ဂ်စ္ .. ဂ်စ္ .. ဘူ ဆုိၿပီး ထြက္သြားေလရဲ႕။ ဒီေလာက္ ေပၚတင္က်ေနမွေတာ့ ဟုိက သိၿပီေလ။ ဒါနဲ႔ပဲ အုန္းၿမိဳင္က စိတ္မထိန္းႏုိင္ေတာ့ဘဲ တစ္ခစ္ခစ္နဲ႔ ရယ္ေတာ့တာေပါ႔။
ဒါနဲ႔ပဲ လူပ်ိဳႀကီး ရွက္လုိက္တာ ေျပာမေနနဲ႔ေတာ့။ ခ်က္ခ်င္းကို ထၿပီး ေျပးေတာ့တာေလ။ မ်က္ႏွာႀကီးကို နီရဲေနတာပဲ။ သူ႔ခ်စ္သူေရွ႕မွာမွ ထြက္ရက္တယ္ အီးရယ္ ဆိုၿပီး စိတ္ထဲမွာ တစ္ေငြ႕ေငြ႕ အိမ္ေအာက္ တန္းေျပးေတာ့တာ။ ဒါနဲ႔ အုန္းၿမိဳင္လည္း အိမ္ရွင္ဆိုေတာ့ ဧည့္သည္ကို အ၀ထိ လုိက္ပို႔ရမယ့္ တာ၀န္ ရွိတယ္ေလ။ ဆီမီးေလး ကိုင္ၿပီး ထြက္လာတာေပါ႔။ ေလွကားေအာက္မွာ ထြန္းေဇာ္တစ္ေယာက္ ဘာရွာေနမွန္း မသိဘူးေလ။ အင္း လေရာင္ေမွာင္ေမွာင္ထဲမွာ တစ္ခုခု ရွာေနတယ္ေပါ႔။ အမွန္က ဘိနပ္ရွာေနတာေလ။ ဒါနဲ႔ အုန္းၿမိဳင္လည္း `ဘာရွာေနတာလဲ၊ ေရာ့ ... ဆီမီးနဲ႔ ရွာ´ ဆိုၿပီး ဆီမီး လွမ္းေပးလုိက္တယ္။ ဟုိေကာင္ ထြန္းေဇာ္က မ်က္ႏွာေတြပူ၊ ခုနက အျဖစ္အပ်က္ကို ျပန္ျပန္ေတြးၿပီး မ်က္ႏွာေတာင္ တည့္တည့္မၾကည့္ရဲဘူး။ မ်က္ႏွာကို မၾကည့္ဘဲ လွမ္းေျဖလိုက္တယ္ေလ။ သူ႕အေျဖကိုလည္း ၾကားလုိက္ေရာ အုန္းၿမိဳင္တစ္ေယာက္ မထိန္းႏိုင္ေတာ့ဘဲ ဟားတုိက္ၿပီး ရယ္ပစ္လိုက္တာ ဘိနပ္ေတာင္ မပါဘဲ ေျပးလုိက္တာ တန္းေနတာပဲေလ။
သူေျဖလိုက္တာက `အီး တစ္ဖက္ ေပ်ာက္ေနလို႔´ တဲ့။

ေရွးေရွးက ဟာသေလး တစ္ခုကို အေျခခံၿပီး ျပန္လည္ ေရးဖြဲ႕ထားတာပါ။ ၀င္းဦး (ဦး) သီခ်င္းထဲမွာေတာင္ ပါတယ္လို႔ ေျပာၾကပါတယ္။